لیورپولی‌ها خطاب به مالکین تیم: امباپه را بخرید تا شما را ببخشیم!

لیورپولی‌ها خطاب به مالکین تیم: امباپه را بخرید تا شما را ببخشیم!

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران لیورپول با انتشار توییت‌هایی با هشتگ خرید امباپه به مدیران تیم‌شان اعلام کردند اگر می‌خواهند مورد بخشش هواداران قرار گیرند باید ستاره تیم پاریسی را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، پس از گذشته ۳ روز از اعلام رسمی تشکیل سوپرلیگ حالا دیگر همه تیم‌ها جز رئال مادرید و بارسلونا از آن کنار کشیده‌اند. لیورپول هم در کنار دیگر تیم های انگلیسی جزء اولین تیم‌ها بود. امروز صبح جان هنری، مالک باشگاه لیورپول در همین زمینه با انتشار یک ویدیو از هواداران این تیم عذرخواهی کرد و گفت تمام مسئولیت این اقدام را بر عهده می‌گیرد اما به نظر می‌رسد هواداران این تیم هنوز وی را نبخشیده‌اند.

تعدادی زیادی از هواداران لیورپول در توییتر از مسئولین تیم‌شان خواسته‌اند امباپه را بخرند تا هواداران آن‌ها را ببخشند. یک حساب توییتری هواداری لیورپول به شوخی نوشته: «اتفاقاتی که باید رخ دهد تا مدیران بخشیده شوند: درمان سرطان، آزادکردن کره شمالی، مراقبت‌های بهداشتی رایگان در آمریکا، رفع فقر در کشورهای جهان سومی، اتحاد در خاور میانه و خرید امباپه. شاید در آن صورت شما را بخشیدیم!». چند حساب دیگر زیر ویدیوی هنری نوشته‌اند «عذرخواهی شما را می‌پذیریم اگر امباپه را در تابستان جذب کنید!».

کامنت‌های فراوان دیگری با همین مضمون در حساب توییتری لیورپول منتشر شده که برخی شوخی هستند و برخی جدی اما به نظر می‌رسد به طور کلی تمایل به خرید امباپه از سوی لیورپولی‌ها اصلا طنز نیست!

1101