تمسخر رئال مادرید و بارسلونا توسط باشگاه لالیگایی

تمسخر رئال مادرید و بارسلونا توسط باشگاه لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی - بدون حتی یک کلمه، بدون توضیح یا حتی بدون "هشتگ" که به موردی اشاره کند، باشگاه اسپانیول صرفا با یک تصویر متحرک (یا همان گیف)  به تمسخر رئال مادرید و بارسلونا پرداخت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه کاتالان در روز چهارشنبه تصویر متحرکی در توئیتر منتشر کرد که بخشی از انیمیشن "اسپایدرمن" است که در ان مرد عنکبوتی و بدلش مقابل هم قرار گرفته اند و در حال تقلید کردن رفتار همدیگر هستند.

به نظر می رسد که باشگاه اسپانیول با این توئیت می خواسته به شرایط سوپرلیگ اروپا کنایه بزند چرا که در حال حاضر به جز رئال مادرید و بارسلونا هیچ کدام از دوازده تیم موسس مسابقات در بازیها نمانده اند و به نوعی اسپانیول می خواسته به کنایه بگوید که این تورنمنت دو تیمی خواهد بود و هیچ تیم دیگری حاضر به شرکت در آن نخواهد شد!

پس از کناره گیری شش باشگاه انگلیسی در شب گذشته امروز نیز سه باشگاه ایتالیایی و اتلتیکو مادرید از حضور در سوپرلیگ اروپا کناره گیری کردند و حالا فقط رئال مادرید و بارسلونا در این تورنمنت باقی مانده اند. تورنمنتی که به گفته فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید برای نجات فوتبال امده بود و به گفته الکساندر چفرین رئیس یوفا آب دهانی به صورت هواداران بود.

4125