میلان و یوونتوس هم از سوپرلیگ کنار کشیدند؛ فقط رئال و بارسا مانده‌اند

میلان و یوونتوس هم از سوپرلیگ کنار کشیدند؛ فقط رئال و بارسا مانده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و میلان هم رسما از حضور در سوپرلیگ اروپا انصراف دادند و حالا رئال مادرید و بارسلونا تنها تیم هایی هستند که تکلیف حضورشان در این مسابقات را اعلام نکرده اند. بدین ترتیب پس از انگلیسی ها حالا ایتالیایی ها هم کلا از مسابقات کنار رفتند. اتلتیکو نیز انصراف خود را اعلام کرده بود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس که از حامیان این پروژه بود، اعلام کرده است:" در ارتباط با بیانیه باشگاه یوونتوس در روز 19 آوریل 2021 در مورد پروژه تاسیس سوپرلیگ و بعد از آن بحث عمومی و واکنش برخی باشگاه ها، در نهایت مراحل اداری برای توافق بین باشگاه ها طی نشد. در این زمینه یوونتوس همه چیز را در مورد مسائل ورزشی، تبلغیاتی و حقوقی این پروژه زیر نظر خواهد داشت که در حال حاضر امکان حضور در این مسابقات وجود نداشت. یوونتوس در آینده برای موفقیت باشگاه از نظر ورزشی و مالی تلاش خواهد کرد."

باشگاه میلان نیز در بیانیه ای نوشت:" دعوت برای حضور در پروژه سوپرلیگ را با این هدف پذیرفتیم که تورنمنت اروپایی بهتری برای هواداران در کل دنیا داشته باشیم تا هیجان بیشتری را برای باشگاه و هوادارانمان ایجاد کنیم اما همیشه قرار نیست که همه چیز آسان پیش برود هر چند که پیشرفت برای این پروژه ضروری است و ساختار فوتبال اروپا رشد کرده و در طول این دهه ها تغییر کرده است.اما دغدغه های هواداران در کل دنیا در مورد سوپرلیگ باعث شد تا میلان به حرف هواداران این ورزش بی نظیر گوش بدهد. به تلاش ادامه می دهیم تا مدل مناسبی را برای فوتبال پیدا کنیم."

4125