پرسپولیس؛ تیمی که در جریان بازی ها گل نمی‌خورد

پرسپولیس؛ تیمی که در جریان بازی ها گل نمی‌خورد

پایگاه  خبری فوتبالی- قرمزها در لیگ قهرمانان آسیا همچنان در جریان بازی گلی دریافت نمی کنند.

به گزارش فوتبالی،پرسپولیسی ها در حالی شب گذشته مقابل گوا به برتری رسیدند که مانند بازی مقابل الریان دروازه این تیم یک بار باز شد تا دومین گل خود را در این دوره از مسابقات دریافت کرده باشند.

نکته جالب اما شاگردان یحیی گل محمدی هر دو گلی که دریافت کردند روی ضربات ایستگاهی و ضربه شروع مجدد بود و در جریان بازی ها این تیم گلی را دریافت نکرد، هر چند حامد لک در هر سه بازی با واکنش های خود مانع گلزنی مهاجمان رقیب شده است اما در بازی مقابل گوا بعد از گل اول که پرسپولیس دریافت کرد این دروازه بان با یک سیو عالی مانع باز شدن دروازه قرمزها برای بار دوم شد.

آخرین باری که پرسپولیس در جریان بازی گل دریافت کرد به فصل گذشته این مسابقات و بازی مقابل شارجه بر می گردد که نتیجه آن بازی تساوی 2 بر 2 دو تیم بود و پس از آن مسابقه پرسپولیس در بازی‌هایی که در ادامه مقابل رقیبان برگزار کرد فقط روی ضربات شروع مجدد مانند پنالتی و ضربات ایستگاهی دروازه خود را باز شده دید، که این موضوع خود یک رکورد محسوب می شود.

در این بین نباید از نقش حامد لک گذشت، این دروازه بان بعد از حضور در قفس توری پرسپولیس عملکرد چشمگیری داشته و در بسیاری از بازیها با کلین‌شیت‌هایش سهم بزرگی در موفقیت‌های این تیم داشته است.

7655