اتفاق مهم در بازی با گوا؛ پرسپولیس به گل شماره 100 رسید

اتفاق مهم در بازی با گوا؛ پرسپولیس به گل شماره 100 رسید

پایگاه خبری فوتبالی-پرسپولیس با گلزنی مقابل گوا موفق شد آمار جدیدی را در تعداد گل های زده خود در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی مقابل گوا گام محکمی در صعود به مرحله بعدی برداشتند و حالا با صدرنشینی به استقبال بازی برگشت مقابل حریف هندی خواهد رفت. اما این برد از حیث دیگری هم به سود پرسپولیسی ها بود و آن‌ها در بین قدرت های فوتبال آسیا موفق شدند تعداد گل های زده خود را در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به عدد 100 برانند.

تعداد گل های زده قرمزها با احتساب ضربات پنالتی است که این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2020 مقابل النصر به ثمر رساندند.

پرسپولیسی ها که پیش از این در 9 دوره این مسابقات شرکت کرده بودند پیش از بازی مقابل گوا 98 پل به ثمر رساندند و حالا با 2 گلی که مقابل این تیم زدند آمار گل های زده خود را سه رقمی کرده و به عدد 100 رساندند.

بهترین آمار گل زده پرسپولیس در فصل گذشته این مسابقات به ثبت رسید که در آن مسابقات شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند با احتساب ضربات پنالتی مقابل النصر عربستان 18 گل به ثمر برسانند.

پرسپولیس در این دوره از مسابقات 3 بازی برگزار کرده و در همه آنها موفق به گلزنی شده است و امیدوار است در دور برگشت این مسابقات که از روز جمعه آغاز می شود بتواند در سه بازی آینده آمار گل زده خود را تقویت کند.

7655