در هیات مدیره باشگاه سایپا چه خبر است؟

در هیات مدیره باشگاه سایپا چه خبر است؟

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاقات اخیر در باشگاه سایپا نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است، نگرانی که به نظر آرامش این باشگاه صنعتی و برنامه محور را هدف قرار داده و به نظر در این میان نیز برخی با بهره‌برداری از اوضاع کنونی به دنبال تحمیل اهداف فردی خود بر باشگاه هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، گذشته از اینکه عملکرد ابراهیم صادقی قابل دفاع نیست و او از ۸ بازی آخر فقط دو امتیاز بدست آورده و تیم او در ۶۰ دقیقه اخیر هیچ گلی به ثمر نرسانده، اما باید دید منظور ابراهیم صادقی از هیات مدیره دقیقا چه افرادی هستند؟ موضوعی که او در تازه‌ترین اظهارات خود درباره آن سخن گفته است.
با یک بررسی ساده از سامانه‌های مربوط به ثبت شرکت ها می‌توان به وضعیت هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا پی‌برد. براساس آگهی‌های روزنامه رسمی و در اولین نگاه به راحتی می‌توان پی برد که "محمد رحیمی" که بیش از یک سال و نیم از عضویتش در هیات مدیره باشگاه می‌گذرد، در هیچکدام از آگهی تغییرات باشگاه نامی از او درج نیست.

سوال این است که ارتباط محمد رحیمی با باشگاه سایپا چگونه است؟ آیا حضور او در جلسات هیات مدیره قانونی است؟ رحیمی که پیش از این و در زمان حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان این تیم به لیگ دسته یک سقوط کرد،‌ اکنون در باشگاه سایپا چه می‌کند؟

در یک‌سال و نیم گذشته باشگاه سایپا یک سرپرست و سه مدیرعامل عوض کرده است. مصطفی مدبر، حبیب کاشانی، تابع جماعت و مهرداد سراجی، مدیران قبلی و حال سایپا هستند، اما بنظر برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه بدون هیچ تغییری در هر دوره مدیریتی ماندگار هستند.

در این میان اما شائبه دخالت مستقیم برخی از اعضای هیات مدیره ساپیا در نقل و انتقالات این باشگاه آن هم در ابتدای فصل جاری و در زمانی که حبیب کاشانی از سمت مدیرعاملی کنارگیری کرده بود، بر اهمیت این موضوع افزوده است، موضوعی که تاکید دارد، نفرات جذب شده در فصل جاری خارج از لیست ابراهیم صادقی بوده و توسط یک فرد از هیات مدیره و بدون نظر کارشناسی جذب شده‌اند.

البته به نظر در همین ایام نیز و در شرایطی که باشگاه سایپا فاقد مدیرعامل بوده، ابراهیم صادقی با باشگاه به تفاهم می‌رسد و به عنوان سرمربی لیگ بیستم قراردادش با باشگاه تمدید می‌شود.

در ادامه اما ابراهیم صادقی به دلیل آنچه "کسب نتایج نامناسب" خوانده شد،‌ از هدایت سایپا کنار گذاشته شد و به عنوان مشاور مدیرعامل منصوب شد، انتصابی که ظاهرا ابراهیم صادقی آن را نپذیرفته و در این میان نیز برخی با هداف خاص به دنبال بهره‌بردای از این موضوع هستند و فضاسازی‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی علیه باشگاه به راه‌انداخته‌اند.

حال باید منتظر ماند تا روشن شود که آیا هیات مدیره باشگاه سایپا برای ساکت نگه‌داشتن ابراهیم صادقی حاضر است به او امتیاز بیشتری بدهند یا ابراهیم صادقی از روابط خود با اعضای هیات مدیره پرده‌های جدیدی را افشا خواهد کرد؟

6641