نورمحمدی:‌ با سخت‌کوش‌ترین تیم لیگ برتر بازی داریم/ کسب سهمیه توقع زیادی است

نورمحمدی:‌ با سخت‌کوش‌ترین تیم لیگ برتر بازی داریم/ کسب سهمیه توقع زیادی است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان اعتقاد دارد که کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا توسط مس توقع زیادی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حامد نورمحمدی در خصوص وضعیت تیمش در آستانه بازی فردا با نفت مسجدسلیمان گفت: با پیروزی برابر سایپا در دیدار قبلی، شرایط ما در جدول بهتر شد و خوشبختانه از لحاظ روحی و فنی در وضعیت خوبی قرار داریم. در این تعطیلی‌ها با توجه به اینکه مصدوم زیاد داشتیم، بازی دوستانه انجام ندادیم و کادر فنی روی مسائل تاکتیکی کار کرد. امیدوارم در بازی بعدی برابر نفت مسجدسلیمان نتیجه‌ای خوب کسب کنیم.
وی با تمجید از حریف این هفته مس تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان سخت‌کوش‌ترین تیم لیگ برتر است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و اخیرا هم کادر فنی نفت تغییر کرده است. این تیم در بازی قبلی برابر سپاهان شکست نخورد و ما بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. با این حال در زمین خودمان و بیرون از خانه همیشه دنبال برد هستیم و در این بازی هم به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که «آیا مس می‌تواند در این فصل مدعی کسب سهمیه باشد؟» یادآور شد: این اولین سالی است که در لیگ برتر حضور داریم و توقعات از تیم ما باید منطقی باشد. انتظار کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا توسط مس چندان درست نیست و توقع زیادی است. تا آخرین هفته می‌جنگیم تا بهترین رتبه را به دست بیاوریم ولی توقعات از تیم ما باید منطقی باشد.

6641