جدایی مجدد ترابی؟ پرسپولیسی‌ها نگران نباشند

جدایی مجدد ترابی؟ پرسپولیسی‌ها نگران نباشند

پایگاه خبری فوتبالی- نمایش خوب مهدی ترابی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این احتمال را به وجود آورده که او بار دیگر مورد توجه تیم های حوزه خلیج فارس قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی که پیش از آغاز فصل، پرسپولیس را به مقصد العربی قطر ترک کرد بعد از نیم فصل حضور در این تیم، دوران رکود و افت عجیبی را پشت سر گذاشت اما این بازیکن پس از بازگشت به جمع قرمزها در حالی به پرسپولیس برگشت که حالا دوباره تبدیل به ستاره اصلی این تیم شده است.

ترابی در 3 بازی گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر هنر خود را نشان داد و به نوعی العربی قطر را بابت فسخ قرارداد و جدایی از این تیم پشیمان کرد.

درخشش مهدی در این دوره از مسابقات شاید باعث شود که او باز هم با پیشنهادات مختلفی روبرو شود که البته به نظر می رسد این موضوع برای پرسپولیسی ها چندان نگران کننده نباشد، ترابی تا پایان لیگ بیست و یکم حرفه ای با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و همین مساله تا حد بسیاری خیال هواداران و مربیان پرسپولیس را راحت کرده است.

در شرایط فعلی خیلی بعید است که این بازیکن از پرسپولیس جدا شود اما برای فصل آینده اگر پیشنهاد بالایی داشته باشد شاید پول رضایتنامه را بپردازد و دوباره لژیونر شود.

ترابی در صورت ادامه همین روند مسلماً شانس بسیاری برای دعوت به تیم ملی خواهد داشت.

7655