اتلتیکو مادرید و اینتر هم از سوپرلیگ اروپا کناره گیری کردند

اتلتیکو مادرید و اینتر هم از سوپرلیگ اروپا کناره گیری کردند

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید اولین تیم از سه تیم انگلیسی است که تصمیم گرفته است در سوپرلیگ اروپا شرکت نکند و از حضور در این تورنمنت انصراف داده است.

به گزارش فوتبالی، پس از شش تیم انگلیسی حالا اتلتیکو اولین تیم اسپانیایی است که از مسابقات کناره گیری کرده و فعلا اینتر، میلان، یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا تنها تیم هایی هستند که انصراف نداده اند.در بیانیه باشگاه اتلتیکو آمده است:" هیئت مدیره اتلتیکو مادرید چهارشنبه صبح تشکیل جلسه داد و رسما به این نتیجه رسید که به سوپرلیگ و بقیه باشگاه های موسس اعلام کند که قصد شرکت در این مسابقات را ندارد. اتلتیکو دوشنبه گذشته تصمیم گرفته بود که به این پروژه اضافه شود اما شرایط برای این کار مهیا نبود. برای اتلتیکو همدلی و همکاری تمام اعضای خانواده اتلتیکو مهم است، به خصوص هوادارانمان.  ترکیب اتلتیکو مادرید و مربی ما از این تصمیم ابراز رضایت کردند و درک می کنند که شایستگی های ورزشی باید از هر معیار دیگری بالاتر باشد."

شب گذشته با انصراف شش تیم انگلیسی از حضور در سوپرلیگ اروپا قابل پیش بینی بود که این تورنمنت به پایان خواهد رسید و عمر آن به 48 ساعت هم نرسید. تورنمنتی که قرار بود بیش از چهار میلیارد یورو پول را به باشگاه های بزرگ اروپا تزریق کند.

بعد از اتلتیکو نوبت اینتر بود که در بیانیه ای اعلام کرد که از سوپرلیگ کناره گیری کرده است و حالا رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس و میلان تنها تیم های باقی مانده در مسابقات هستند.

4125