جلسه لاپورتا با مسی، کومان و بزرگان رختکن بارسلونا در مورد سوپرلیگ

جلسه لاپورتا با مسی، کومان و بزرگان رختکن بارسلونا در مورد سوپرلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا روز چهارشنبه به زمین تمرین این تیم رفت تا شخصا با رونالد کومان سرمربی تیم و کاپیتان ها یعین مسی ، بوسکتس،  پیکه و سرجی روبرتو صحبت کند و در مورد پروژه سوپرلیگ با آنها حرف بزند و موضع باشگاه را در این باره اعلام کند. کومان امروز باید در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کند و با سوالاتی در این باره مواجه شد و به همین خاطر لاپورتا می خواست موضع باشگاه بارسلونا را به وی منتقل کند.

به گزارش فوتبالی، پیکه شب گذشته و بعد از انصراف شش تیم انگلیسی در توئیتی نوشت که فوتبال متعلق به هوادارانش است تا از جنبش اجتماعی علیه این تورنمنت حمایت کند. در حال حاضر برخی تصور می کنند که توئیت پیکه موضع غیرمستقیم لاپورتا در این زمینه بوده است چرا که این دو رابطه خیلی خوبی با هم دارند.

بارسلونا فعلا جزء شش تیم باقی مانده در پروژه سوپرلیگ است هر چند که لاپورتا در سند خود این بند را قرار داده است که حضور بارسا در این تورنمنت باید با رای گیری از هواداران بارسلونا تائید شود و بدین ترتیب مدیر بارسا راهی برای فرار از این پروژه برای خودش قرار داده است. در هر صورت بعید به نظر می رسد که با انصراف انگلیسی ها شانسی برای برگزاری سوپرلیگ وجود داشته باشد.

4125