توصیه جلالی به سرمربی تراکتور؛ استفاده از سیستم چرخشی

توصیه جلالی به سرمربی تراکتور؛ استفاده از سیستم چرخشی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق نساجی که سابقه سرمربیگری تراکتور و فولاد را دارد، درباره شرایط این دو تیم در آسیا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مجید جلالی در مورد سومین تساوی تراکتور در مرحله گروهی گفت: به نظر من تراکتور در  این سه دیدار عملکرد بدی نداشت و شما مشاهده کردید که بازیکنان در بازی دیروز هم صاحب موقعیت شدند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. فکر می کنم عمده مشکل تراکتور خستگی بازیکنان این تیم است و از در اواسط نیمه دوم بازیکنان کم می‌آورند و این موضوع به خاطر بازیهای لیگ است و از آنجا نشات گرفته و امیدوارم که بازیکنان تراکتور بتوانند خوب ریکاوری کنند و در بازیهای بعدی نتیجه بگیرند.

سرمربی اسبق تراکتور در مورد انتقاد برخی از کارشناسان به تعویض های رسول خطیبی ادامه داد: من نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم. قطعا سرمربی یک تیم بهتر از هر کسی می‌داند که باید چه بازیکنانی را از ابتدا بگذارد و چه کسانی را در اواسط بازی وارد زمین کند ولی نکته ای که وجود دارد این است که خطیبی از ترکیب ثابتی استفاده کرده و بازیکنان کمی خسته شده‌اند و برای همین سرمربی تراکتور باید از سیستم چرخشی استفاده کند چون قطعا بازیکنان حریف از ضعف یا خستگی شما استفاده می‌کنند تا به گل برسند.

کارشناس فوتبال در مورد تساوی فولاد در برابر النصر خاطرنشان کرد: فولاد هم نماینده شایسته‌ای نشان داده و آنها موفق شدند بازی‌های بسیار خوبی در برابر السد و الوحدات و همچنین النصر انجام دهند ولی همان موضوعی که در مورد تراکتور به آن اشاره کردم باید در مورد فولاد هم بگویم و به نظر من این تیم هم از نظر بدنی خسته است.

جلالی در پایان در پاسخ به این سوال که عملکرد کدام نماینده ایران تا الان بهتر بوده افزود: همه نماینده ها عالی ظاهر شدند اما به نظر من پرسپولیس خیلی خوب کار کرده و همه تیم ها با علم بر اینکه پرسپولیس نایب قهرمان و فینالیست آسیا است جلوی این تیم با تمام قدرت کار می‌کنند اما پرسپولیس مقتدرانه صدرنشین گروهش شد. نباید از خریدهای بسیار خوبی که این تیم در نیم فصل انجام داد گذشت. 

 ۱۱۲۲