تحلیل بخش هندی سایت گل درباره بازی پرسپولیس و گوا؛ درس بزرگ از تقابل با غول ایرانی

تحلیل بخش هندی سایت گل درباره بازی پرسپولیس و گوا؛ درس بزرگ از تقابل با غول ایرانی

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس حریف بسیار بزرگی برای گوا بود.

به گزارش فوتبالی، این مهمترین نکته گزارش بخش هندی سایت گل درباره بازی دیشب گوا و پرسپولیس است.

نویسنده گزارش مطلبش را اینگونه شروع کرده که گوا بعد از دو تساوی بدون گل مقابل الریان و الوحده، مقابل نایب قهرمان فصل گذشت لیگ قهرمانان قرار گرفت و تیم ایرانی نشان داد که چه حریف بزرگی برای گوا محسوب می‌شود.

خوشحالی گوا بعد از زدن اولین گلشان در لیگ قهرمانان آسیا فقط 4 دقیقه طول کشید و پرسپولیس در عرض 6 دقیقه، از تیم بازنده تبدیل به تیم برنده شد.

تیم هندی جلوی پرسپولیس نتوانست فوتبالی که در دو بازی قبلی به نمایش گذاشته بود را تکرار کند و مجبور شد رو به توپهای هوایی و استفاده از ضد حملات برود.

پرسپولیس در بحث سرعت، تکنیک و همچنین فیزیک بازیکنانش، کاملا بر گوا برتری داشت و بازی دیشب به خوبی نشان داد که صحبتهای ایگور استیماچ سرمربی تیم ملی هند مبنی بر اینکه بازیکنان هندی به لحاظ فیزیکی باید شرایط بهتری پیدا کنند، کاملا درست بوده است.

البته باخت به پرسپولیس، نکات مثبتی هم برای گوا داشت. تیم هندی نه تنها توانست اولین گلش در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر برسان بلکه این فرصت را داشت که بازی را 0-2 کند اما حامد لک مانع گلزنی بازیکنان گوا شد.

خوردن تنها دو گل از نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان هم می‌تواند اتفاق خوبی برای گوا باشد.

مدافعان این تیم در چند صحنه با استفاده از فاکتور شانس مانع گلزنی پرسپولیس شدند و البته در چند صحنه هم ضعف تمام کنندگی در تیم ایرانی هم به سود گوا تمام شد.

بازی با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان گوا محسوب می‌شود و آنها این فرصت را پیدا کردند که خودشان را جلوی یکسری از بهترین بازیکنان ایران محک بزنند.

کاملا مشخص است که هیچ کدام از تیمهای هندی توان کافی برای مقابله با پرسپولیس را ندارند و بازی دیشب سطح و جایگاه فعلی فوتبال هند را به خوبی نشان داد. 

1984