بازگشت سرمربی تیم ملی به تهران

بازگشت سرمربی تیم ملی به تهران

پایگاه خبری فوتبالی- دراگان اسکوچیچ که برای استراحت چند روزه و هم چنین دیدار با خانواده راهی زادگاهش شده بود بامداد فردا به تهران بازخواهد گشت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، او در بدو ورود به تهران گزارش همکارانش در خصوص بازی های سپری شده از لیگ برتر و هم چنین لیگ قهرمانان آسیا را مطالعه خواهد کرد و می تواند ناظر دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر باشد که از فرداد آغاز می شود. البته بعید است او در این فرصت کوتاه برای تماشای بازی های هفته بیست و یکم از نزدیک برنامه ریزی کرده باشد. 

اسکوچیچ در اردیبهشت ماه لیست حضور تیم ملی در بازی های خرداد ماه در بحرین را نهایی خواهد کرد. تیم ملی از 4 تا 10 خرداد در کیش اردو می زند و سپس با پرواز اختصاصی راهی بحرین می شود. البته فدراسیون فوتبال ایران به دادگاه بین المللی ورزش بابت میزبانی بحرین شکایت کرده است و امیدوار است رای این دادگاه به تغییر میزبانی منامه باشد. در این صورت برنامه های آماده سازی تیم ملی دستخوش تغییر خواهد شد. ممکن است در فرصت پیش رو اسکوچیچ سفری هم به کیش برای بازدید از امکانات اردویی این جزیره داشته باشد. مدیران سازمان منطقه آزاد در کیش در تلاش برای رفع نواقص استادیوم المپیک این جزیره برای برپایی اردوی تیم ملی هستند.

6641