کادیز مقابل رئال مادرید دست به اعتراض می‌زند

کادیز مقابل رئال مادرید دست به اعتراض می‌زند

پایگاه خبری فوتبالی – بامداد فردا تیم کادیز در چهارچوب رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه رامون د کارنزا از رئال مادرید میزبانی می‌کند. کادیزی‌ها تصمیم دارند در این میزبانی به برگزاری سوپرلیگ اعتراض کنند و حرکتی مشابه حرکت لیدزی‌ها مقابل لیورپول را انجام دهند.

به گزارش فوتبالی، لیدز یونایتد دوشنبه شب مقابل لیورپول قرار گرفت و در جریان گرم کردن پیش از بازی تمام بازیکنان این تیم با لباسی شامل شعار «آن را به دست آورید» و «فوتبال برای هواداران است» وارد زمین شدند. این حرکت حالا به عنوان یک حرکت اعتراضی شناخته شده و تیم‌های زیادی می‌خواهند در مخالفت با سوپرلیگ آن را انجام دهند. یکی از این تیم‌ها کادیز است. آن‌ها امشب می‌خواند با لباسی که روی آن نوشته شده: «سوپرلیگ؟ فوتبال به همه تعلق دارد!» وارد زمین شوند.

همچنین در این زمینه مارکا گزارش داده والنسیا و اوساسونا هم در مخالفت با سوپر لیگ می‌خواهند همان پیام بازیکنان لیدز را روی لباس‌ها بنویسند و وارد زمین شوند. به طور کلی با توجه به مخالفت‌های شدید خاویر تباس، رئيس لالیگا و بسیاری از تیم‌ها (با توجه به عدم حضورشان در سوپرلیگ) اگر این رقابت‌ها لغو نشود احتمالا باشگاه های دیگر هم به این جنبش می‌پیوندد هرچند که باید منتظر اخبار رسمی در این رابطه بود.

1101