نوه اسطوره بزرگ لیورپول در اعتراض به سوپرلیگ: مجسمه پدرم را از آنفیلد بردارید!

نوه اسطوره بزرگ لیورپول در اعتراض به سوپرلیگ: مجسمه پدرم را از آنفیلد بردارید!

پایگاه خبری فوتبالی –نوه بیل شنکلی، اسطوره بزرگ باشگاه لیورپول در میان هیاهو و جنجال‌های فراوانی که درباره سوپرلیگ مطرح شده اعلام کرد مجسمه پدربزرگش را از محوطه اطراف آنفیلد بردارند.

به گزارش فوتبالی، کریس کرلاین، نوه بیل شنکلی پس از انتشار اخبار سوپرلیگ به شدت ناراحت است و درخواست کرده مجلسه پدربزرگش دیگر در آنفیلد نباشد.

کرلاین گفته: می‌دانم که پدر بزرگم این روزها بیشتر از همیشه سوژه حرف‌ها است و درست است. زیرا آنچه در حال اتفاق افتادن است مهم‌تر از چیزهایی نیست که او برای این باشگاه خواسته. وحشت زده و شرمنده‌ام. زمانی که شما درباره لیورپول صحبت می‌کنید و ریشه‌ها و تاریخ آن را بررسی می‌کنید می‌توانید به ۷، ۸ یا ۹ جمله مهم و مناسب درباره شرایط این روزها مراجعه کنید اما من به یک جمله کمتر شنیده فکر می‌‌کنم که در کتابش است. زمانی که او درباره نزدیک کردن فوتبال به هواداران و نزدیکتر شدن هواداران به فوتبال صحبت می‌کرد.

او در ادامه با انتقاد شدید از اقدامات مسئولین تیم‌های بزرگ انگلیسی درباره حضور در سوپرلیگ گفت: با این وجود خوشحالیم که مجسمه برداشته شود. چیزی که بیشتر از همه آزار دهنده است این است که تاریخ و سنت لیورپول توسط او ساخته شده. تاریخی بر مبنای راه درست. تلاش ۶ باشگاه بزرگ برای این حرکت (حضور در سوپرلیگ) غیر قابل قبول است.

1101