فابریزیو رومانو: آث میلان و اینتر از سوپر لیگ کناره‌گیری کردند

فابریزیو رومانو: آث میلان و اینتر از سوپر لیگ کناره‌گیری کردند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر نمی‌رسد رقابت‌های سوپر لیگ آغاز شود. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به همراه آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس، تاسیس یک تورنمنت جدید به نام سوپر لیگ را اعلام کردند و آن را به نوعی لیگ قهرمانان جدید خواندند. قرار بر این بود که 12 تیم از سه کشور ایتالیا، اسپانیا و انگلیس در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. این عمل، خشم هواداران فوتبال و حتی بازیکنان را نیز برانگیخت و در چند روز گذشته تیتر اصلی تمام خبرگزاری‌های ورزشی بود. روز دو شنبه و سه شنبه نیز هواداران تیم‌های لیورپول، چلسی و آرسنال در بیرون از ورزشگاه‌های خانگی خود، اعتراض خود را به این امر نشان دادند و با قاطعیت، با برگزاری این تورنمنت مخالفت کردند. 

حال ساعاتی پیش، تیم‌های آرسنال، منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام، چلسی و لیورپول از سوپر لیگ به صورت رسمی کنار کشیدند و به نوعی این مسابقات را تعطیل کردند. حال فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در صفحه رسمی خود در توئیتر اعلام کرد که تیم‌های اینتر و میلان هم دیگر نمی‌خواهند در سوپر لیگ حضور داشته باشند. باشگاه اینتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر به این پروژه علاقه‌مند نیستند. 

رومانو در ادامه نیز ذکر کرد که هنوز موضع باشگاه یوونتوس مشخص نیست و به نظر می‌رسد که در چند ساعت آینده، این مسابقات به طور کلی لغو شود. 

4416