بایرن مونیخ 2-0 بایرلورکوزن؛ پیروزی مهم باواریایی‌ها در خانه

بایرن مونیخ 2-0 بایرلورکوزن؛ پیروزی مهم باواریایی‌ها در خانه

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد در دیدار برابر بایر لورکوزن به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از ساعت 23، دو تیم بایرن مونیخ و بایر لورکوزن از هفته سی‌ام بوندسلیگا آلمان در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. با توجه به شکست غیرمنتظره لایپزیش برابر کلن در ظهر روز سه شنبه، فرصت بسیار مناسبی برای شاگردان فلیک فراهم شده بود تا آن‌ها با پیروزی در این دیدار، فاصله خود را با لایپزیش رده دومی، به ده امتیاز افزایش بدهند. در آن سمت نیز، لورکوزن برای ماندن در کورس تاپ فور و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، نیاز مبرمی به پیروزی داشت.

بایرن مونیخ در همان ابتدا، بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 7 توسط اریک ماکسیم چوپوموتینگ به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 13 یاشوا کیمیش اختلاف را دو برابر کرد. بعد از این گل، مالکیت توپ و میدان باز هم در اختیار شاگردان فلیک بود و آن‌ها چند فرصت دیگر نیز در نیمه اول خلق کردند ولی دیگر نتوانستند اختلاف را بیشتر کنند تا نیمه اول با حساب 2-0 به سود میزبان پایان یابد. 

در نیمه دوم، دو تیم مالکیت تقریبا یکسانی داشتند، اما بایرن مونیخ فرصت‌های خطرناک‌تری نسبت به لورکوزن ایجاد می‌کرد. در نهایت اتفاق خاصی در نیمه دوم رخ نداد تا بازی با همان نتیجه 2-0 به سود بایرن مونیخ به پایان برسد. 

شاگردان فلیک با این پیروزی، اختلاف خود را با لایپزیش دو رقمی کردند تا به فاصله 8 هفته مانده به پایان فصل، کمی با خیال آسوده‌تر به کار خود ادامه دهند. 

4416