عکس؛ حضور پیتر چک برای باز کردن راه اتوبوس از میان هواداران چلسی!

عکس؛ حضور پیتر چک برای باز کردن راه اتوبوس از میان هواداران چلسی!

پایگاه خبری فوتبالی - موج مخالفت ها علیه سوپرلیگ در اروپا ادامه دارد و هواداران باشگاه های مختلف اروپایی به این قضیه اعتراض می‌کنند. چلسی هم یکی از باشگاه هایی است که در سوپرلیگ حاضر خواهد بود و هواداران باشگاه چلسی برای بازی تیمشان مقابل اورتون در لیگ برتر انگلیس، مقابل ورزشگاه استمفوردبریج و همچنین باشگاه چلسی تجمع کردند و روی بنر هایی شعار های خود علیه این رقابت ها را نوشتند.

به گزارش فوتبالی، هواداران باشگاه چلسی با شعار هایی از قبیل اینکه مرگ فوتبال در سال 2021 فرارسیده است و همچنین فوتبال برای هواداران است، دست به تجمعی اعتراضی علیه سوپر لیگ زدند.

یکی دیگر از جالب ترین شعار هایی که نوشته شده بود این بود که هواداران مشتری نیستند. در واقع به نظر می‎رسد که این بخش از هواداران چلسی معتقدند که سوپرلیگ باعث می‌شود که هواداران فوتبال در قالب مشتری برای باشگاه های ثروتنمند در بیایند و به همین دلیل گفته اند که هواداران فوتبال مشتری نیستند که با این طرح آن ها جیب تیم های ثروتند و فقط همان 12 تیم را پر کنند.

یک نکته‌ی جالب در این تجمع اعتراضی این بود که بخشی از هواداران چلسی کاملا نسبت به بیماری کرونا و شیوع آن بی‌تفاوت بودند و علاوه بر رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی حتی ماسک هم نزده بودند.

پتر چک دروازه بان سابق چلسی که در حال حاضر در تیم مدیریتی باشگاه حضور دارد برای آرام کردن هواداران و باز کردن راه اتوبوس به میان هواداران تیم رفت و به آنها گفت که شرایط را درست خواهند کرد.

1470