آیا چلسی قصد کناره‌گیری از سوپر لیگ را دارد؟

آیا چلسی قصد کناره‌گیری از سوپر لیگ را دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - امروز هواداران چلسی در مقابل ورزشگاه استمفورد بریج نسبت به حضور چلسی در سوپر لیگ واکنش نشان دادند. 

به گزارش فوتبالی، امشب چلسی از چهارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر انگلستان میزبان برایتون است. ساعاتی پیش از شروع این دیدار در ورزشگاه استمفوردبریج، هواداران عصبی و خشمگین این تیم، اعتراض و مخالفت خود را نسبت به حضور چلسی در سوپر لیگ اروپا اعلام کردند. 

به نقل از سایت گل، روز یک شنبه به صورت رسمی تاسیس سوپر لیگ اعلام شد و 12 تیم از کشورهای اسپانیا، ایتالیا و انگلستان موافقت خود را با شرکت در این تورنمنت اعلام کردند و چلسی نیز یکی از آن تیم‌ها بود. امروز هواداران چلسی با در دست داشتن بنرهایی، این حرکت مسئولان چلسی را محکوم کردند و از آنان خواستند که در سوپر لیگ شرکت نکند. در همین حین، پتر چک مجبور شد تا بعضی از هواداران صحبت کند تا آن‌ها کمی آرام شوند. در یک ویدئویی که از این اعتراضات در شبکه‌های مجازی پخش شد، برخی از هواداران پتر چک را خائن نیز نامیدند و اجازه نمی‌دادند تا اتوبوس این باشگاه وارد ورزشگاه شود.

با این وجود چند خبرگزاری همچون گل، بی بی سی، سان و دیلی میل خبر از کناره‌گیری چلسی، اتلتیکومادرید، لیورپول و حتی بارسلونا داده‌اند، اما تاکنون هیچ باشگاه به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده است. 

4416