شرط ویژه لاپورتا برای پیوستن به سوپرلیگ؛ بارسلونا کنار می‌رود؟

شرط ویژه لاپورتا برای پیوستن به سوپرلیگ؛ بارسلونا کنار می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که تنها در صورتی به سوپرلیگ ملحق خواهد شد که اعضای باشگاه بارسلونا و انجمن های مدیریتی این باشگاه با این قضیه موافقت کنند. در واقع لاپورتا نمی‌‌خواهد در این قضیه خودسرانه عمل کند و می‌خواهد نظر سایر اعضای باشگاه بارسلونا را هم داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، سوپرلیگ اروپا بحث داغ رسانه ها در این روز هاست و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون آن رخ خواهد داد اما به نظر می‌رسد که پس از حرف های دیروز رئیس یوفا و همچنین فلورنتینو پرز، اتفاقات جدیدی در حال رخ دادن است. پرز گفته بود که لاپورتا مجبور نبوده پیوستن به سوپرلیگ را قبول کند و او با توجه به وضع بد باشگاه بارسلونا سریعا این طرح را قبول کرده است. پرز همچنین گفت که برایش فرقی نمی کند که رئیس چه کسی باشد و اگر دیگران بخواهند که لاپورتا رئیس سوپرلیگ باشد، او کنار خواهد کشید.

اکنون خوان لاپورتا شرط ویژه ای برای پیوستن به سوپرلیگ اروپا گذاشته است و آن هم موافقت اعضای باشگاه بارسلونا و انجمن های وابسته به این باشگاه است که در مدیریت این باشگاه و سهام های بارسا نقش دارند.

باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای بارسا رخ خواهد داد و این تیم کنار می‌رود یا خیر.

1470