رئیس باشگاه بایرن مونیخ: آنیلی جواب تلفن من را نمی‌دهد!

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: آنیلی جواب تلفن من را نمی‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی - کارل هاینز رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید که در حال تلاش برای برقراری ارتباط با آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس می‌باشد و همچنین اذعان کرد که سوپر لیگ مشکلات مالی باشگاه را رفع نمی‌کند. 

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ به طور رسمی اعلام کرد که در سوپر لیگ شرکت نخواهد کرد و به نظر آن‌ها، لیگ قهرمانان اروپا، بهترین تورنمنت دنیاست. رومنیگه به Il Corriere della sera گفت: "می‌خواستم با آنیلی حرف بزنم، اما نتوانستم با او ارتباط برقرار کنم. انگیزه‌اش برای سوپر لیگ را نمی‌دانم و نمی‌توانم بدون دانستن چیزی، کسی را قضاوت کنم. شاید وی یک دلیل قانع کننده داشته باشد."

یوونتوس به همراه اینتر و میلان، سه تیم ایتلایایی حاضر در سوپر لیگ خواهند بود و آنیلی نیز به عنوان نائب رئیس سوپر لیگ منصوب شد.

"شایعاتی در مورد مشکلات مالی باشگاه‌های بزرگ شنیده‌ام و مبلغی که باشگاه‌ها از سوپرلیگ دریافت می‌کنند، خیلی زیاد است، اما معتقدم که این مبلغ نمی‌تواند مشکلات مالی را در دراز مدت حل کند. ما نمی‌خواهیم در سوپرلیگ حضور داشته باشیم و در آن شرکت نخواهیم کرد. ما از بازی کردن در بوندسلیگا خوشحالیم. همچنین با شرکت کردن در لیگ قهرمانان اروپا نیز خوشحال خواهیم شد و فراموش نکنید که ما چه مسئولیتی در قبال هواداران‌ داریم."

4416