مانه پس از گلزنی برابر لیدز یونایتد: هیچ‌وقت به توانایی‌هایم شک نکردم

مانه پس از گلزنی برابر لیدز یونایتد: هیچ‌وقت به توانایی‌هایم شک نکردم

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول سرانجام بعد از چند هفته موفق به گلزنی شد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیدز یونایتد و لیورپول در الند رود به مصاف هم رفتند که در پایان، به تساوی 1-1 رضایت دادند. سادیو مانه برای لیورپول و یورنته برای لیدز گلزنی کردند. این اولین گل مهاجم سنگالی بعد از دیدار برابر تاتنهام در روز بیست و هشتم ژانویه  بود. او در 9 دیدار متوالی در لیگ برتر، موفق به گلزنی نشده بود. 

به نقل از فوتبالی، مهاجم سابق ساوتهمپتون در این فصل برای قرمزها، 13 گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده و افت محسوسی نسبت به فصل گذشته کرده است. او در این باره به وب‌سایت رسمی لیورپول گفت: "واقعا دوران بسیار سختی را می‌گذراندم. این بخشی از فوتبال است، پس باید با آن کنار بیایم. من از قبل می‌دانستم که وارد چه بحرانی شده‌ام. با بیشترین قدرت، تلاش کردم تا به تیم کمک کنم."

مانه در ادامه نیز افزود: "اگر چنین اتفاقی (9 بازی بدون گل زده) چند سال پیش رخ می‌داد، شاید سخت‌تر با آن کنار می‌آمدم، اما الان تجربه بیشتری دارم و چیزهای زیادی درباره فوتبال می‌دانم. اگر بخواهم صادق باشم، این اولین بار چه نمی‌توانم در چند دیدار گلی به ثمر برسانم. هیچ زمانی به توانایی‌هایم شک نکردم."

4416