واکنش مدیر ناپولی به دعوت به سوپرلیگ: دیشب خواب بودم!

واکنش مدیر ناپولی به دعوت به سوپرلیگ: دیشب خواب بودم!

پایگاه خبری فوتبالی - اورلیو دلارنتیس مدیر ناپولی خبر تماس جی پی مورگان با وی برای دعوت ناپولی به حضور در سوپرلیگ اروپا را تکذیب کرد و در توئیتی نوشت:" دیشب خواب بودم!"

به گزارش فوتبالی، شرکت سرمایه گذاری آمریکایی جی پی مورگان قرار است که بودجه تورنمنت تاسیس سوپرلیگ را تامین کند. کوریره دلوا اسپورت مدعی شده بود که نمایندگان این شرکت سرمایه گذاری آمریکایی با ناپولی تماس گرفته اند و از تیم ایتالیایی خواسته اند تا به مسابقات ملحق شود اما دلارنتیس مدیر ناپولی این مسئله را تکذیب کرد و گفت:" «جی پی» کی؟ دیشب خواب بودم!"

شب گذشته نیز فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید گفته بود که باشگاه هایی نظیر ناپولی یا رم می توانند در سالهای آینده به سوپرلیگ اروپا ملحق شوند و در این تورنمنت شرکت کنند. ناپولی در حال حاضر در جدول لیگ ایتالیا در رتبه پنجم قرار دارد که دو امتیاز کمتر از یوونتوس در رده چهارم قرار دارند که در فاصله هفت بازی به پایان لیگ ایتالیا باید تلاش کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده را به دست بیاورند. در روزهای اخیر بحث تاسیس سوپرلیگ اروپا جنجال بزرگی را در فوتبال اروپا به وجود آورده است چرا که اکثر باشگاه های غایب در لیست 12 تیمی از این تصمیم انتقاد دارند.

4125