بازگشت رونالدو به ترکیب یوونتوس برای بازی مقابل پارما

بازگشت رونالدو به ترکیب یوونتوس برای بازی مقابل پارما

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در مقابل پارما بازی می کند چرا که به گفته پیرلو از مصدومیتش ریکاوری کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم پرتغالی چند روز پیش بازی یوونتوس و آتالانتا را از دست داد اما حالا برای بازی مقابل پارما که فردا برگزار می شود، برگشته است. پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد:" رونالدو و بوفون بازی می کنند و فکر می کنم دیبالا هم بازی کند. او باید بازی کند تا به بهترین سطحش برگردد. بازی با آتالانتا حقیقتا مشکل بود اما اعتقاد دارم که او نمایش خوبی از خودش ارائه داد. کیه زا دچار مصدومیت است و در روزهای آینده شرایطش را بررسی می کنیم. او بازیکن مهمی برای ما در این فصل بوده است و اولین باری نیست که بازیکن مهمی را از دست می دهیم اما باید به دنبال جانشین برای وی باشیم."

پیرلو گفت که  آنیلی مدیر باشگاه یوونتوس با او در مورد سوپرلیگ صحبت کرده است اما تاکید کرد که یووه فقط روی فصل جاری تمرکز دارد. هافبک اسبق تیم تورینی گفت :" ما به بازی مقابل پارما فکر می کنیم. می دانیم که در شرایط خوبی قرار نداریم اما باید بهترین عملکرد ممکن را ارائه بدهیم."

یوونتوس می داند که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نباید بازیهای آینده را شوخی بگیرد و باید با تمام قوا در بازیها حاضر شوند.

4125