لیست رئال مادرید برای بازی با کادیز؛ همچنان بدون هازارد

لیست رئال مادرید برای بازی با کادیز؛ همچنان بدون هازارد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید پس از توقف مقابل ختافه حالا بازی مهمی مقابل کادیز دارد، تیمی که در بازی رفت توانست رئال مادرید را در ورزشگاه دی استفانو شکست بدهد و حالا به دنبال تکرار شگفتی در دور برگشت خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حالی به مصاف کادیز می رود که غایبان زیادی دارد.لوکاس وازکز، سرجیو راموس، فرلاند مندی، تونی کروس و لوکا مودریچ بازیکنان کلیدی فصل رئال مادرید بوده اند که به علت مصدومیت بازی چهارشنبه شب را از دست خواهند داد. ادن هازارد همچنان در مراحل درمان است و به گفته زیدان در بازی شنبه مقابل بتیس حضور پیدا خواهد کرد. فدریکو والورده هم به علت ابتلای یکی از نزدیکانش به کرونا به قرنطینه رفته است و فعلا نمی تواند برای رئال مادرید بازی کند. کادیز که در این فصل یکی از شگفتی سازان لالیگا بوده است نیز برای کسب سه امتیاز به مصاف رئال مادرید می رود. رئال برای ادامه جنگ در لالیگا به سه امتیاز بازی نیاز مبرمی دارد.

لیست رئال مادرید مقابل کادیز بدین شرح است : کورتوا، لونین، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، واران، ناچو، مارسلو، اودریوزولا، چوست، میگل گوتیرز، کاسمیرو، ایسکو، آریباس، بلانکو، بنزما، آسنسیو، وینیسیوس جونیور، ماریانو دیاز و رودریگو گوئس.

4125