رونمایی هیگواین از چهره جدیدش در ترکیب اینتر میامی

رونمایی هیگواین از چهره جدیدش در ترکیب اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین مهاجم سابق چلسی با تراشیدن موهایش و بلند کردن ریش هایش چهره متفاوتی را از خود ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اینتر میامی با چهره جدیدش عملا هیچ شباهتی به دوران حضورش در چلسی، یوونتوس، ناپولی یا رئال مادرید ندارد. این بازیکن  در سپتامبر سال گذشته با توافقی دوجانبه قراردادش را با یوونتوس فسخ کرد و به اینتر میامی با مدیریت دیوید بکام ملحق شد. 

مهاجم 33 ساله در دوران حضورش در فوتبال اروپا معمولا موهایش را از ته نمی تراشید و هر چند که اغلب موهایش کوتاه بود اما با این وجود مو داشت. ریش های او نیز به مراتب کوتاه تر و مرتب تر از حالا بودند.

در زمانی که تصاویری از حضور هیگواین در تمرینات اینتر میامی پخش شده بود، هواداران واکنش های متفاوتی داشتند. یک نفر نوشته بود:" نمی توانم باور کنم که او هیگواین است. اینتر میامی اولین بازی خود در لیگ اروپا را با شکست سه بر دو مقابل گالکسی به پایان رساند که البته هیگواین در این بازی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. هیگواین بدین ترتیب از چهره متفاوت و عجیب خود در یک بازی رسمی نیز رونمایی کرد تا همچنان هواداران از این تغییر چهره کاملا متفاوت و عجیب مهاجم آرژانتینی ابراز شگفتی کنند.

4125