زیدان درباره سوپرلیگ صحبت نکرد: شغل من مربیگری است؛ از مدیر بپرسید!

زیدان درباره سوپرلیگ صحبت نکرد: شغل من مربیگری است؛ از مدیر بپرسید!

پایگاه خبری فوتبالی – زین الدین زیدان از صحبت درباره سوپرلیگ اروپا طفره رفت و اعلام کرد مدیران باید در این رابطه صحبت کنند.

به گزارش فوتبالی، زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل کادیز در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره سوپرلیگ گفته: این سوال برای یک نفر است و آن  «رئيس باشگاه» است. من اینجا هستم تا درباره بازی صحبت کنم نه چیز دیگری. بقیه چیزها وظیقه من نیست. نظرم را ارائه نمی‌دهم. شاید بگویید من خودم را وارد ماجرا نمی‌کنم. درست است زیرا من دوست دارم مربیگری‌ام را انجام دهم.

زیدان در ادامه افزود: تمام فکر و ذکر ما دیدار مقابل چلسی است؟ موافق نیستم. برای ماه‌ها اینجا بوده‌ایم و همه چیز اتفاق افتاده. من در آستانه اخراج بودم، بازیکنان بی‌ارزش کار می‌کردند و هیچ‌وقت این مسئله‌ای مهم نبود. مهم ترین نکته این است که حالا در مسابقات حضور داریم. ما در حال رقابت هستیم و این چزی است که آن را دوست داریم. هر اتفاقی بیفتد تا آخرین لحظه می‌جنگیم. نمی‌دانم برنده می‌شویمیا خیر اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. در بازی فردا ادن و کروس حضور نخواهند داشت. اگر ادن در ترکیب نیست یعنی آمادگی کامل ندارد. مهم این است زمانی که برمی‌گردد آمادگی کامل داشته باشد. احساس ادن مانند گذشته نیست و ما باید مراقب او باشیم.

1101