تاتنهام با مربی 29 ساله در فینال به مصاف منچسترسیتی می رود

تاتنهام با مربی 29 ساله در فینال به مصاف منچسترسیتی می رود

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام تائید کرده است که رایان میسون تا پایان فصل به عنوان مربی موقت هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت. بدین ترتیب این مربی 29 ساله و کم تجربه هدایت تاتنهام را در فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی در روز یکشنبه به عهده دارد. تاتنهام در این بازی باید تلاش کند تا به طلسم 13 ساله ناکامی هایش در کسب جام خاتمه ببخشد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام بعد از اخراج مورینیو در روز دوشنبه اعلام کرد که میسون جانشین وی می شود. او تجربه انجام هفتاد بازی با پیراهن تاتنهام را دارد که کریس پاول و نایگل گیبس نیز دستیارانش خواهند بود. میشل ورم نیز مربی دروازه بان های موقت تیم خواهد بود و لدلی لینگ نیز نقش سرپرست تیم را به عهده دارد.

میسون در سال 2018 در سن 26 سالگی به علت مصدومیت از ناحیه سر مجبور شد که از فوتبال خداحافظی کند. او مربیگری را در آوریل 2018 در تاتنهام آغاز کرد و در ژولای 2019 رسما به عنوان سرمربی تیم زیر 19 سال تاتنهام انتخاب شد. هافبک سابق فوتبال انگلیس در همان سال به مدیریت بخش توسعه جوانان در تاتنهام رسید. میسون در صورت قهرمانی در ومبلی مقابل تیم گواردیولا می تواند به قهرمان هواداران تاتنهام تبدیل شود.

مورینیو پس از هفده ماه به خاطر کسب نتایج ضعیف از تاتنهام اخراج شد.  بسیاری از ستارگان تاتنهام در جلسه با لوی مالک باشگاه اعلام کرده بودند که از روش ها و تاکتیک های آقای خاص راضی نیستند و  عملکرد ضعیف تیم هم مزید بر علت شد تا مربی پرتغالی از تیم لندنی اخراج شود.

4125