سایت گل: امباپه در مادرید به دنبال خانه می‌گردد

سایت گل: امباپه در مادرید به دنبال خانه می‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - آینده کیلیان امباپه روی هواست و حالا خبر جدیدی مطرح شده که او را به رئال مادرید نزدیک تر می کند. سایت گل خبر داده است که مهاجم فرانسوی به دنبال پیدا کردن خانه در شهر مادرید است. مهاجم پی اس جی از نزدیکانش خواسته تا خانه ای برای او در پایتخت اسپانیا پیدا کنند، نکته ای که نشان می دهد این بازیکن آماده انتقال قریب الوقوع به باشگاه رئال مادرید می شود.

به گزارش فوتبالی، امباپه هنوز قراردادش را با پی اس جی تمدید نکرده است. این بازیکن تا سال 2022 با تیم فرانسوی قرارداد دارد و تا کنون چندین بار پیشنهاد تمدید را رد کرده است. به همین خاطر مدیران پی اس جی چاره ای جز فروش وی در تابستان بعدی ندارند چرا که در غیر این صورت او را یک سال بعدش به صورت رایگان از دست خواهند داد.

امباپه هدف شماره یک رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. این مهاجم مورد  حمایت و علاقه زیدان است و هر دو بارها تائید کرده اند که دوست دارند با هم کار کنند. قهرمان جام جهانی اخیرا زیر سایه نیمار بوده است و به همین خاطر است که می خواهد از پی اس جی جدا شود و رئال مادرید را بهترین گزینه خود می داند. کیلیان می داند که رئال مادرید سه سال بعد از جدایی رونالدو به دنبال یک لیدر در ترکیبش است و امباپه می تواند ستاره یک دهه آینده رئال مادرید باشد و در برنابئو بدرخشد.

4125