علیرغم نیمکت‌نشینی؛ بیرانوند در آنتورپ می‌ماند

علیرغم نیمکت‌نشینی؛ بیرانوند در آنتورپ می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان ایرانی آنتورپ برنامه‌ای برای جدایی از این تیم بلژیکی ندارد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا فرصت زیادی برای بازی بدست نیاورده و در 6 بازی آخر تیمش نیمکت‌نشین بوده است.

همین موضوع باعث شده تا شایعاتی درباره جدایی زودهنگام بیرانوند از آنتورپ مطرح شود منتهی علی بیرو از وضعیتش در آنتورپ چندان ناراضی نیست.

او به ایران‌ورزشی گفته است: من قرارداد سه ساله امضا کردم و هنوز دو سال دیگر با آنتورپ قرارداد دارم. هیچ صحبتی هم برای رفتن و جدایی نکرده‌ام، چون بازیکن حرفه‌ای هستم و با تیم قرارداد دارم. باشگاه حدود 5،4 میلیون یورو برای سه سال برای من سرمایه‌گذاری کرده. بنابراین باشگاه هم به چنین مسائلی فکر می‌کند. آنها مرا اینجا آورده‌اند و من هم مثل هر فوتبالیست دیگری دوست دارم بازی کنم. هر چند این را هم می‌دانم که ورزشکار حرفه‌ای باید صبر و تحمل کند تا بتواند این سختی‌ها را پشت سر بگذارد. بازی کردن در اروپا برای یک دروازه‌بان آسیایی سخت است.

این قضیه را می‌توان به شکل دیگری هم نگاه کرد. اینکه باشگاه آنتورپ به دنبال قطع همکاری با دروازه‌بان ایرانی‌اش است. موضوعی که از دید بیرانوند صحت ندارد: هیچ صحبتی هم راجع به پایان همکاری با من نشده است. البته این مسأله را باشگاه هم می‌داند که سال بعد، سال جام جهانی است و فکر می‌کنم تنها بازیکن آنتورپ که می‌تواند در این تورنمنت مهم حضور داشته باشد، من هستم. حتماً مسئولان آنتورپ این موضوع را هم در نظر می‌گیرند که شاید با صعود تیم ملی به جام جهانی و درخشش احتمالی من- در صورت حضور – آنها می‌توانند مرا با بهترین شرایط ترانسفر کنند که این برای باشگاه فوق‌العاده است. به همین دلیل بعید می‌دانم باشگاه هم علاقه‌ای به جدایی من داشته باشد.

1984