اعتراض سرمربی تیم ملی فوتسال کویت/ تصمیم AFC عادلانه نیست

اعتراض سرمربی تیم ملی فوتسال کویت/ تصمیم AFC عادلانه نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال کویت به خبر اعلام تعیین سهمیه‌های قاره آسیا برای حضور در جام جهانی فوتسال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، امروز یک رسانه ویتنامی مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا در تعیین سهمیه‌های این قاره برای جام جهانی فوتسال به جمع‌بندی رسیده است. بر این اساس ایران، ژاپن و ازبکستان سهمیه مستقیم حضور در جام جهانی را کسب می‌کنند و تایلند، ویتنام، لبنان و عراق با حضور در مسابقات انتخابی، دو سهمیه دیگر قاره را مشخص خواهند کرد.
این موضوع هنوز به صورت رسمی از سوی AFC و فدراسیون‌ها اعلام نشده است اما «ریکاردو سوبرال» (کاکائو) سرمربی برزیلی تیم ملی فوتسال کویت به این خبر واکنش نشان داد.

کاکائو در این خصوص گفت: AFC نسبت به کویت منصفانه و عادلانه نبود زیرا ما سه سال در پروژه‌ای هستیم که روی آن برای صعود به جام جهانی از طریق بازی کردن، سرمایه گذاری کردیم. حالا AFC ما را بیرون می‌گذارد و عراق را انتخاب می‌کند؛ تیمی که حتی موفق نشد از گروه ما (به جام ملت‌های آسیا) صعود کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کویت افزود: این یک شکست سنگین برای فوتسال کویت است زیرا تمام کار ما با رویای رسیدن به جام جهانی لیتوانی بود. AFC بدون هیچ معیاری ما را حذف می‌کند.

6641