رکورد جدید شماره 8؛ عبور نوراللهی از علیپور

رکورد جدید شماره 8؛ عبور نوراللهی از علیپور

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی قرمزها در صورت حضور در ترکیب این تیم مقابل گوا به رکورد جدیدی با پیراهن این تیم می رسد.

به گزارش فوتبالی، احمد نوراللهی، هافبک دفاعی خوش تکنیک قرمزها که در بازی مقابل نساجی قائمشهر به مجموع 200 بازی با پیراهن پرسپولیس رسید، حالا در صورت حضور در ترکیب پرسپولیس مقابل گوا، رکورددار تعداد بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شود.

احمد نوراللهی با پیراهن پرسپولیس در 41 دیدار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و از این حیث در کنار علی علیپور رکورددار است. احمد نوراللهی اگر امشب از سوی کادر فنی به میدان برود، با 42 بازی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان رکورددار شده و علی علیپور را پشت سر می گذارد.

نوراللهی اولین‌ بار در سال ۲۰۱۵ با پیراهن پرسپولیس بازی در این رقابت‌ها را تجربه کرد و تاکنون در ۶ دوره ‌این تیم را همراهی کرده که حاصل آن یک گل و کسب ۲ مقام نایب قهرمانی بوده است.

هافبک دفاعی پرسپولیس که تلاش زیادی برای گلزنی در این رقابت ها انجام داده است، در تاریخ این مسابقات تنها یک گل با پیراهن پرسپولیس به ثمر رسانده است که مربوط به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 مقابل الجزیره است. 

نوراللهی اگر به دلیل مشکل سربازی از پرسپولیس جدا نمی شد و فرصت حضور در تمامی مسابقات آسیایی در فصل 2017 را از دست نمی‌داد، تعداد بازی‌هایش بیش از این تعداد می شد.

7655