جستجوی همسر مسی برای خانه در حومه بارسلونا؛ لئو ماندنی شد؟

جستجوی همسر مسی برای خانه در حومه بارسلونا؛ لئو ماندنی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونلا روکوتزو همسر لیونل مسی به گفته برخی گزارشات، جستجوها را برای خرید یک خانه جدید در نزدیکی بارسلونا آغاز کرده است، نکته ای که می تواند ثابت کند که این مهاجم قصد ماندن در تیم کاتالان را دارد.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا مدیر بارسلونا پس از قهرمانی کوپا دل ری در روز شنبه با دبل مسی گفت که مطمئن است که مهاجم آرژانتینی در نیوکمپ می ماند و روز سه شنبه خبری منتشر شد که آنتونلا جستجوها را برای خانه ای جدید برای این زوج و بچه هایشان در منطقه "گاراف" در جنوب شهر بارسلونا آغاز کرده است. گفته می شود که همسر مسی در تلاش است تا خانه ای را در این منطقه ساحلی پیدا کند، منطقه ای که حدود نیم ساعت تا شهر بارسلونا فاصله دارد. گاراف بخشی از سواحل منطقه لوکس "استیژس" است که مسی در آن جا یک هتل چهار ستاره دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا مسی و همسرش قصد خرید این خانه را برای سرمایه گذاری دارند یا این که می خواهند از خانه کنونی خود به آن جا منتقل شوند. لئو در سال 2009 خانه کنونی خود را با مبلغ 3.5 میلیون پوند خرید و بیش از پنج میلیون پوند برای بازسازی آن هزینه کرد.

خبر جستجوی همسر مسی برای خانه در روزهایی منتشر شده است که خورخه، پدر و وکیل مسی به بارسلونا سفر کرده تا در مورد تمدید با لاپورتا صحبت کند.

4125