دیدار دوستانه تیم فوتبال پنج نفره ایران با روسیه در کیش

دیدار دوستانه تیم فوتبال پنج نفره ایران با روسیه در کیش

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال پنج نفره روسیه اردیبهشت ماه در کیش خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، جواد فلفلی اظهار کرد: با توجه به توقف فعالیت تیم فوتبال پنج نفره طی ۲ سال گذشته، فدراسیون جهانی از تمام کشورهای عضو درخواست کرده که با برگزاری دیدارهای دوستانه با کشورهای همجوار دوباره فعالیت این رشته در سطح جهان آغاز شود.
وی گفت: بر همین اساس طبق پیشنهاد تیم روسیه قرار است در اواخر اردیبهشت ۲ دیدار دوستانه با بازیکنان این تیم در جزیره کیش برگزار کنیم.

فلفلی با اشاره به برگزاری اردوی تیم فوتبال پنج نفره از امروز در شیراز گفت: اولین اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره با حضور سیزده بازیکن ، سه دروازه بان و چهار مربی پس از دو سال دوری از تمرینات در شیراز آغاز می شود و تا ده اردیبهشت ادامه خواهد داشت. در این اردو سعی داریم وضعیت بازیکنان را پس از ۲ سال از نظر آمادگی بدنی، روانی و فنی مورد ارزیابی قرار دهیم تا بهترین ها را برای رقابت برابر تیم روسیه انتخاب کنیم.

وی زمان اردوی بعدی تیم فوتبال پنج نفره را ۲۰ اردیبهشت در کیش عنوان کرد و افزود: بعد از پایان نخستین اردو در شیراز، بهترین و آماده ترین بازیکنان به اردوی دوم که از ۲۰ اردیبهشت در کیش برگزار می شود، دعوت خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: اگر شرایط کشور از نظر بیماری کرونا بهتر شود، برای استعدادیابی و شناسایی بازیکنان جوانتر، مسابقات قهرمانی کشور را پیش بینی کردیم تا از دل این مسابقات بتوانیم تیم خوبی را برای پاراآسیایی ۲۰۲۲ چین آماده کنیم.

6641