انتقاد کلوپ از گری نویل: خودش جایی می‌رود که بیشترین پول آن‌جاست!

انتقاد کلوپ از گری نویل: خودش جایی می‌رود که بیشترین پول آن‌جاست!

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ در جدیدترین صحبت‌های خود به انتقاد از گری نویل و لیدزی‌ها پرداخت.

به گزارش فوتبالی، گری نویل در واکنش به حضور تیم‌هایی چون یونایتد و لیورپول در سوپرلیگ گفته بود: بیشتر از هر تیم دیگری از لیورپول و منچستر یونایتد بابت حضور در سوپرلیگ حالم به هم می‌خورد. لیورپول می گفت آن‌ها باشگاه مردم هستند و هواداران‌شان می‌خوانند تنها قدم نخواهی زد.

کلوپ در واکنش به حرف‌های نویل گفته: گری نویل درباره «تنها قدم نخواهی زد» صحبت کرده که این امر باید ممنوع شود. ما حق داریم که شعارمان را بخوانیم. این شعار ما است نه او. به هر حال او متوجه نمی‌شود. منصفانه نیست. من تمام صحبت‌هایی که در این زمنیه وجود دارم را متوجه می‌شوم اما در مورد باشگاه‌های دیگر صحبت نمی‌کنم. شما هم نباید این کار را کنید. ای کاش گری نویل جایگاهی مهم بنشیند و نه در جایی که بیشترین پول وجود دارد (طعنه به منچستر یونایتد). او در منچستریونایتد حضور داشته که بیشترین پول وجود دارد. حالا هم در اسکای است که بیشترین پول در آن جاست.

روز گذشته لیدزی‌ها با تی‌شرتی که در آن به سوپرلیگی‌ها طعنه زده شد باید سهمیه را به دست آورند نه اینکه برای خود لیگ ایجاد کنند وارد زمین شدند که این مسئله هم باعث اعتراض کلوپ شد. او گفته: این صحیح نیست. فکر نمی‌کنم شایسته این حرف بودیم. شیوه ای که بسیاری از مردم با آن با لیورپول صحبت می‌کنند را دوست ندارم.

1101