کاسانو: میلان، اینتر و یوونتوس را از سری آ اخراج کنید!

کاسانو: میلان، اینتر و یوونتوس را از سری آ اخراج کنید!

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کاسانو، مهاجم پرحاشیه سابق تیم‌های اینتر، میلان و رم که هر از چندگاهی با حرف‌هایش به تیتر رسانه‌ها تبدیل می‌شود اعلام کرده سری آ باید تیم‌های سوپرلیگی را از لیگ ایتالیا کنار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، با رونمایی رسمی از سوپرلیگ اروپا حالا بازیکنان مختلف در حال نشان دادن واکنش ها هستند. بعضی موافق و تعداد زیادی مخالف که اعتقاد دارند نباید تیم‌های کوچک کنار گذاشته شود. یکی از این افراد آنتونیو کاسانو است که سابقه بازی در اینتر و میلان را دارد اما اعتقاد دارد این ۲ تیم باید به دلیل شرکت در سوپرلیگ از سری آ کنار گذاشته شوند. کاسانو می‌گوید بگذارید سوپرلیگی‌ها در لیگ خودشان بازی کنند تا ببینیم چه پیش می‌آید.

آنتونیو کاسانو در یک گفت و گوی اینترنتی با بوبو ویری گفته: غیرممکن است که به چنین رقابتی فکر کنیم. باشگاه‌های بزرگ باید متوجه شوند که فوتبال به مردم تعلق دارد. تیم‌های کوچک نمی‌توانند کنار گذاشته شوند.

کاسانو در ادامه با ارائه درخواستی از فدراسیون فوتبال ایتالیا گفته:‌ من از فدراسیون فوتبال می‌خواهم اینتر، میلان و یوونتوس را از سری آ اخراج کنند. بگذارید آن‌ها در لیگ خودشان بازی کنند و ببینیم چه پیش خواهد آمد. گراوینا مقابل این مسئله ایستاده است. ۱۲ باشگاه نمی‌توانند فوتبال را اداره کنند.

1101