عصبانیت مهاجم لیدز از سوپرلیگ: برای نژادپرستی کاری نمی‌کنند اما برای جیب‌شان چرا!

عصبانیت مهاجم لیدز از سوپرلیگ: برای نژادپرستی کاری نمی‌کنند اما برای جیب‌شان چرا!

پایگاه خبری فوتبالی – پاتریک بمفورد، مهاجم تیم لیدزیونایتد که شب گذشته توانست به همراه هم‌تیمی‌هایش لیورپول سوپرلیگی را متوقف کند به انتقاد از سوپرلیگ پرداخته. او گفته هیچ هواداری راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته پس از پایان بازی لیورپول مقابل لیدز که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، بازیکن لیدز به انتقاد از سوپرلیگ پرداخت. بمفورد گفته زمانی که جیب یک نفر خالی می‌شود همه اعتراض می‌کنند اما موقع رخ دادن نژادپرستی کسی صحبتی نمی‌کند.

پاتریک بمفورد پس از پایان بازی مقابل لیورپول به خبرنگاران گفته: اخبار سوپرلیگ؟ ما هم چیزهایی مشاهده کردیم که دیگران دیدیند. چیزهایی که درباره آن صحبت می‌شود شگفت‌آور است. نمی‌توانم آن را درک کنم. عجیب است زمانی که جیب شخصی آسیب می‌بیند صدای اعتراض در فوتبال بلند می‌شود اما زمانی که چیزهای دیگری چون نژادپرستی در فوتبال رخ می‌دهد شرایط یکسان نیست.

بمفورد در ادامه افزود: ما هم مانند هواداران هستیم. نمی‌توانیم سوپرلیگ را باور کنیم و نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. شوکه شده‌ایم. با توجه به چیزهایی که دیده‌ام باید بگویم حتی یک هوادار خوشحال هم مشاهده نکردم. در صورتی که فوتبال برای هواداران است. بدون هواداران فوتبال هیچ است و مهم است که ما پای عقیده‌مان بمانیم و نشان بدهیم فوتبال برای هواداران است.

1101