صادقی: به کاری که در سایپا انجام دادم، افتخار می‌کنم/ امسال حمایت فصل گذشته وجود نداشت

صادقی: به کاری که در سایپا انجام دادم، افتخار می‌کنم/ امسال حمایت فصل گذشته وجود نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی و کاپیتان پیشین تیم فوتبال سایپا گفت به آنچه در این باشگاه انجام داده است، افتخار می‌کند.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم صادقی درباره تجربه دو ساله حضور روی نیمکت سرمربیگری سایپا اظهار داشت: از کارمندان، کارگران و مدیرعامل کارخانه سایپا تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. من 21 سال در سایپا بوده‌ام و مدیون کارگران سایپا هستم. من تجربه قهرمانی و کسب رتبه سوم لیگ برتر را با سایپا دارم و چند سال خطر سقوط داشتیم. ما تماشاگر نداریم و گفتیم بهتر است در مسیر سازندگی حرکت کنیم. در سال اول جوانگرایی خوبی کردم و با اینکه نتایج خوبی نگرفتیم، مصطفی مدبر و حبیب کاشانی از من حمایت کردند. در نهایت هم در لیگ برتر ماندیم.
وی با بیان اینکه سایپایی‌ها در لیگ بیستم تلاش کردند از اشتباهات گذشته خود درس بگیرند، تصریح کرد: چند بازیکن باتجربه جذب کردیم و فکر می‌کنم فوتبال ما از لحاظ مالکیت توپ و خلق موقعیت پیشرفت خیلی خوبی داشت. ما نتایج خوبی نگرفتیم و هیچ مربی همیشه برنده نیست. بسیاری از مربیان در شروع کار خیلی موفق نبودند، اما در ادامه کار تجربیات خوبی کسب کردند.

سرمربی پیشین سایپا که با برنامه «فوتبال برتر» گفت‌وگو می‌کرد، بیان کرد: کار کردن با جوانان سختی‌های خودش را دارد، اما دیدن پیشرفت آنها لذت دارد. در دو سال گذشته، 15 بازیکن رده جوانان و امید را وارد تیم بزرگسالان کردم و تلاشم بر این بود که مهارت‌های دیگری هم به آنها آموزش بدهم. می‌خواستم این بازیکنان، انسان‌ها و بازیکنان خوبی بشوند و به کاری که در سایپا انجام دادم، افتخار می‌کنم.

صادقی در مورد پایان همکاری خود با باشگاه سایپا گفت: 10 روز پیش جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره داشتیم. صحبت‌های زیادی پس از دیدار با مس انجام دادیم و تصمیم بر این شد که اگر نتوانم در بازی آخر برنده باشم، استعفا بدهم. در دیدار آخر هم نتیجه مطلوبی نگرفتم و استعفا کردم. مشکلی هم نیست.

وی با انتقاد ضمنی از مهرداد سراجی خاطرنشان کرد: حمایت از ابتدای سال گذشته از سوی مدیریت باشگاه دیده می‌شد، اما از ابتدای سال حمایت سال گذشته وجود نداشت و اتفاقاتی بین من و مدیرعامل باشگاه افتاد که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. در دو ماه گذشته حمایت نسبتاً خوبی انجام شد و به پاس تمام این سال‌ها از مجموعه سایپا تشکر می‌کنم. سایپا 30 امتیاز پیش رو دارد و فکر می‌کنم با کادر فنی جدید، نتایج خوبی می‌گیرد.

6641