ترکیب منتخب بازیکنان حاضر در سوپرلیگ؛ فوتبال فقط همین است؟

ترکیب منتخب بازیکنان حاضر در سوپرلیگ؛ فوتبال فقط همین است؟

پایگاه خبری فوتبالی - سوپرلیگ اروپا تورنمنتی است که 12 باشگاه بزرگ و متمول اروپایی به طور خودسرانه اقدام به تشکیل آن کرده‌اند و بدین ترتیب جنگی علنی را علیه یوفا و فیفا به راه انداخته‌اند. این تیم ها بهترین بازیکنان حال حاضر جهان را در اختیار دارند و بدون شک بخش اعظمی از فوتبال و ثروتی که در فوتبال وجود دارد مربوط به این تیم هاست و به همین علت این باشگاه ها هم با قدرتی که دارند توانسته‌اند این حرکت را عملی کنند.

به گزارش فوتبالی، اما اگر بخواهیم یک ترکیب منتخب از تیم های حاضر در این رقابت ها در بیاوریم متوجه می‌شویم که چه تیم خارق العاده و شگفت انگیزی می‌شود و این در حالی است که بازیکنان ستاره‌ی دیگری هم هنوز در این ترکیب حاضر نیستند و جای بازیکنی مثل تونی کروس خالی است و به طور کلی می‌توان به این نتیجه رسید که چندین ترکیب از بهترین بازیکنان جهان به عنوان ترکیب منتخب سوپرلیگ اروپا می‌توان ساخت.

فلورنتینو پرز و همدستانش برای تشکیل سوپرلیگ به گونه‌ای رفتار کرده‌اند که گویی فوتبال فقط همین 12 تیم و همین مجموعه از تیم ها و بازیکن هاست. با نگاه کردن به ترکیب تیم ها می‌توان متوجه شد که بخش اعظمی از هواداران فوتبال مربوط به همین تیم ها و بازیکنان هستند، اما آیا فوتبال فقط همین است؟

1470