توخل: سوپرلیگ؟ هر تصمیمی که سران چلسی بگیرند را قبول می‌کنم

توخل: سوپرلیگ؟ هر تصمیمی که سران چلسی بگیرند را قبول می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی درباره برگزاری سوپر لیگ و شرکت کردن چلسی در این تورنمنت، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، چلسی یکی از 12 تیمی است که موافقت خود را با حضور در سوپر لیگ اعلام کرده است. امروز (دو شنبه) خیلی از تیم‌ها، بازیکنان، مسئولان باشگاه‌ها و پیشکسوتان فوتبال مخالفت شدید خود را با برگزاری سوپر لیگ اعلام کردند و معتقدند که تاسیس این تورنمنت به روح فوتبال ضربه خواهد زد. 

به نقل از سایت گل، هواداران این 12 تیم نیز مخالف برگزاری سوپر لیگ هستند و حتی هواداران تیفوسی لیورپول و چلسی اعلام کردند که دیگر از این تیم‌ها که پول را به همه چیز ترجیح می‌دهند، طرفداری نخواهند کرد.

با تمام این تفاسیر، توماس توخل در این باره گفت: "من دیروز این خبر را شنیدم، اما من در لیگ برتر، که رقابتی‌ترین لیگ دنیاست، حضور دارم. بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال اروپا را دوست دارم و به همین دلیل است که در چلسی هستم. من در هیچ موضوعی درباره اخبار اخیر، دخیل نبوده‌ام. کمی از این مسئله ناراحت هستم. فکر می‌کردم که ما دربازه بازی با منچسترسیتی و همچنین برایتون حرف خواهیم زد که این گونه نشد و فعلا کسی به این چیزها اهمیتی نمی‌دهد."

سرمربی سابق دورتموند و پاری سن ژرمن در ادامه نیز افزود: "من به هر تصمیمی که باشگاه در آینده بگیرد، اعتماد دارم. قضاوت کردن در خصوص این مسائل فعلا زود است."

4416