تقابل جذاب پرسپولیس-گوا؛ مهاجمان پرسپولیس در برابر دراج سینگ

تقابل جذاب پرسپولیس-گوا؛ مهاجمان پرسپولیس در برابر دراج سینگ

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل مهاجمان پرسپولیس و دروازه بان گوا یکی از نکته های جذاب بازی قرمزها در بازی فردا شب خواهد بود.

به گزارش فوتبالی،شاگردان یحیی گل محمدی در حالی هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نماینده فوتبال هند قرار خواهند گرفت که مهاجمان پرسپولیس بالاخره بعد از هفته ها پایشان به گلزنی باز شد تا دغدغه های کادر فنی در رابطه با مشکل مهاجم های این تیم حل شود.

عملکرد دروازه بان گوا در دو بازی گذشته مقابل الریان و الوحده و تمجید سرمربی این تیم از او باعث شده تا این دروزاه بان با روحیه بهتری مقابل شاگردان یحیی گل محمدی قرار بگیرد و این کار را برای بازیکنان این تیم و مهاجمان پرسپولیس سخت خواهد کرد، دراج سینگ امروز در نشست خبری پیش از بازی و در واکنش به تمجید سرمربی از عملکرد او اعلام کرد: "من نه تنها نماینده باشگاه بلکه نماینده کل کشور هستم. این وظیفه من است که هر توپی به سمتم می آید را مهار کنم اما تمام این مسائل یک کار تیمی است و ما به صورت تیمی کار می کنیم".

در مقابل مهاجمان پرسپولیس حالا با گلزنی مقابل الریان برای این تیم و دروازه بان گوا هند خط و نشان کشیدند، شهریار مغانلو مهاجم بلندقامت قرمزها که 355 دقیقه حسرت گلزنی را پشت سر گذاشته بود، در بازی مقابل الریان دو بار دروازه این تیم را باز کرد تا طلسم مهاجمان این تیم شکسته شود. مغانلو ابتدا روی ارسال دیدنی سیامک نعمتی از سمت راست، با ضربه تمام کننده و نوک پای خود، طلسم گلزنی‌اش را شکست و در ادامه نیز نوبت امید عالیشاه بود که با ارسال زمینی خود از سمت راست شرایط را برای دبل این مهاجم فراهم کرد تا شهریار مغانلو با 2 گل به استقبل بازی سوم پرسپولیس مقابل گوا برود.

حالا مهاجمان پرسپولیس و دراج سینگ دروازه بان گوا در بهترین حالت آمادگی خود قرار است فردا شب مقابل هم قرار بگیرند تا شاهد یکی از اتفاقات جذاب این بازی باشیم.

7655