فدراسیون فوتبال ایتالیا: جریمه سوپرلیگی‌ها تاثیری در قهرمان امسال سری آ ندارد

فدراسیون فوتبال ایتالیا: جریمه سوپرلیگی‌ها تاثیری در قهرمان امسال سری آ ندارد

پایگاه خبری فوتبالی – فدراسیون فوتبال ایتالیا اعالم کرد هر جریمه‌ای درباره تیم‌های خارج شده از اتحادیه اروپا مانند اینتر، میلان و یوونتوس وجود داشته باشد برای فصل جاری در نظر گرفته نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی، تا این لحظه تیم‌های میلان، اینتر و یوونتوس از ایتالیا تصمیم گرفته اند در سوپرلیگ شرکت کنند و به این ترتیب طبق اخبار منتشر شده نمی توانند در سری آ حضور پیدا کنند زیرا این رقابت‌ها زیر نظر یوفا برگزار می‌شود و حضور آن‌ها ممنوع است. در همین زمینه برای بسیاری جای سوال پیش می آید که تکلیف رقابت‌های فعلی سری آ چه خواهد شد.

در همین زمنیه رسانه گازتا دلو اسپورت نوشته جریمه های احتمالی در رابطه با حضور تیم‌ها در سوپرلیگ، در بازی‌های امسال لحاظ نمی‌شود و تاثیری در قهرمانی سری آ در فصل ۲۱-۲۰۲۰ نخواهد داشت.

در حال حاضر اینتر در صدر جدول قرار دارد، میلان دوم است، آتالانتا سوم و یوونتوس هم در رده چهارم قرار گرفته. در صورتی که ۳ تیم اینتر، میلان و یوونتوس از سری آ کنار گذاشته شوند آتالانتا در رده اول قرار می‌گیرد و احتمالا قهرمان خواهد شد اما نکته اینجاست اگر جریمه ای در کار باشد از فصل آینده لحاظ خواهد شد هرچند که شدت و میزان خود جرایم هم تکلیف‌شان مشخص نیست.

سایت فوتبال ایتالیا همچنین نوشته که  به زودی جلسه‌ای مهم در فدراسیون این کشور برگزار می‌شود که تکلیف بسیاری از مسائل در آن مشخص می‌شود.

1101