مدافع رئال مادرید کرونا را شکست داد و به تمرین برگشت

مدافع رئال مادرید کرونا را شکست داد و به تمرین برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان مربی فرانسوی رئال مادرید چهارشنبه مقابل کادیز بخشی از غایبان تیمش مقابل ختافه را دوباره در اختیار خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، ناچو و کاسمیرو با سپری کردن محرومیت یک جلسه ای به تمرینات بر می گردند اما خبر خوش برای رئال مادرید بازگشت رافائل واران مدافع فرانسوی است که پس از ابتلا به کرونا ده روز به قرنطینه رفت و از امروز به تمرینات برگشته است. واران در چهار بازی اخیر رئال مادرید حضور نداشته است و حالا باید دید که چهارشنبه مقابل کادیز فیکس می شود یا این که زیدان فعلا به این بازیکن استراحت خواهد داد تا به آمادگی کامل برسد.

دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید نیز در تمرین گروهی شرکت کرد اما حضورش در لیست همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. زیدان تا زمانی که این بازیکن به 100 درصد آمادگی نرسد، روی وی ریسک نخواهد کرد.

از طرفی دیگر تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید که با مصدومیت بازی مقابل لیورپول در آنفیلد را ترک کرد هم هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و احتمالا مقابل کادیز بازی نخواهد کرد. هازارد، مندی و لوکاس وازکز در تمرین امروز حضور نداشتند و در سالن بدنسازی تمرین کردند. غیبت ادن در تمرین امروز و حضورش در سالن بدنسازی باعث نگرانی کادر فنی رئال شده چرا که ممکن است مصدومیتش تشدید شده باشد.

4125