مخالف‌ها وارد گود شدند؛ مدیر اجرایی دورتموند: ما و بایرن سوپرلیگی نمی‌شویم!

مخالف‌ها وارد گود شدند؛ مدیر اجرایی دورتموند: ما و بایرن سوپرلیگی نمی‌شویم!

پایگاه خبری فوتبالی – مدیر باشگاه دورتموند اعلام کرد آن‌ها و دیگر باشگاه‌های بوندسلیگا حامی لیگ قهرمانان هستند و در سوپرلیگ شرکت نمی‌کنند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هر ثانیه اخبار زیادی درباره سوپرلیگ اروپا شنیده می‌شود و تیم‌های زیادی تا این لحظه خروج‌شان از اتحادیه فوتبال اروپا را مطرح کردند اما باشگاه‌های بوندسلیگایی هنوز کنار یوفا هستند و اعلام کرده‌اند در سوپرلیگ شرکت نمی‌کنند. واتزکه، مدیر اجرایی دورتموند از برگزاری یک جلسه به صورت مجازی برای تایید مواضع اعضای هیئت مدیره اتحادیه فوتبال اروپا خبر داده که در‌ آن اعضا مخالفت خود را با سوپرلیگ اعلام کرده‌اند.

یواخیم واتزکه، مدیر اجرایی دورتموند در بیانیه‌ای اعلام کرده: اعضای اتحادیه فوتبال اروپا در یک جلسه مجازی عصر روز گذشته دور هم جمع شدند و نتیجه آن این شد که تصمیم جمعی که جمعه گذشته گرفته شد پا بر جا بماند. این تصمیم حکم می‌کند که همه باشگاه‌ها امیدوارند تا تغییرات و اصلاحاتی در لیگ قهرمانان یوفا شکل گیرد.

واتزکه در ادامه درباره مواضع باشگاه‌های بوندسلیگایی شامل دورتموند و بایرن گفته: اعضای اتحادیه در رد برنامه‌های منتشر شده درابره سوپرلیگ اروپا هم موضعی روشن گرفتند. هر ۲ باشگاه آلمانی عضو هیئت مدیره این اتحادیه یعنی دورتموند و بایرن مونیخ هم همان دیدگاه مطرح شده در جلسه را دارند.

1101