آیا گل طارمی آخرین گل لیگ قهرمانان خواهد بود؟

آیا گل طارمی آخرین گل لیگ قهرمانان خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاقاتی که طی روزهای اخیر رخ داده باعث شده تا سوپرگل طارمی به احتمال زیاد به آخرین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم پورتو در دیدار برگشت مرحله چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2021-2020 مقابل چلسی به پیروزی یک بر صفر دست یافت؛ تک گل پورتو در این دیدار را مهدی طارمی با یک ضربه قیچی در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند گلی که نتوانست مانع از حذف چلسی شود اما با توجه به اتفاقاتی که طی روزهای اخیر رخ به احتمال زیاد به آخرین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری تبدیل خواهد شد.

طی روزهای اخیر پروژه تشکیل سوپر لیگ اروپا با بیانیه های رسمی تیم های پیوسته به فورمت جدید این رقابت ها به احتمال نیمه تمام ماندن لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری قوت بخشیده است. تیم های رئال مادرید، چلسی و منچسترسیتی که عضو سوپر لیگ اروپا هستند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان این فصل حضور دارند و طبق موضع یوفا، این تیم ها حق اشتراک در مسابقات رسمی این اتحادیه را دیگر ندارند و در این صورت و به احتمال زیاد پاریسن ژرمن به عنوان قهرمان انتخاب شود.

با توجه به اینکه مهدی طارمی گل خود را در سومین دقیقه از وقت های تلف شده بازی پورتو و چلسی به ثمر رساند، این گل آخرین گل لیگ قهرمانان اروپا تا به این لحظه است و در صورتی که بازی ها در این مرحله قطع شود، آخرین گل لیگ قهرمانان اروپا 2021-2020 یک سوپر گل از ستاره ایرانی پورتو خواهد بود.

7474