شوک به گواردیولا؛ دی بروینه ادامه فصل را از دست داد؟

شوک به گواردیولا؛ دی بروینه ادامه فصل را از دست داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یک ماه تا پایان فصل باقی مانده است و حالا منچسترسیتی با یکی از بدترین خبرهای ممکن مواجه شده است. شنبه در حین بازی جام حذفی انگلیس میان چلسی و منچسترسیتی، کوین دی بروینه در دوئل با انگولو کانته دچار مصدومیت شد و تعویض شد. سیتی با حذف مقابل چلسی شانس کسب چهار جام در یک فصل را از دست داد اما حالا مصدومیت دی بروینه بدترین خبر برای انهاست.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل خبر داده است که دی بروینه به احتمال فراوان ادامه فصل را از دست خواهد داد. همه چیز به تست های روزهای آینده بستگی دارد اما به نظر می رسد که هافبک 29 ساله بازیهای آینده را از دست می دهد و حداقل می توان گفت که شانس حضورش در بازیهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل پی اس جی خیلی کم است. 

تقویم منچسترسیتی جایی برای استراحت باقی نمی گذارد. چهارشنبه آنها باید در خانه استون ویلا بازی کنند تا هر چه زودتر قهرمانی را در لیگ برتر قطعی کنند (هشت امتیاز بیشتر از منچستریونایتد دارند) و یکشنبه باید در فینال جام اتحادیه مقابل تاتنهام قرار بگیرند. سه روز بعد از این بازی به مصاف پی اس جی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رفتند و سه روز بعد از ان در لیگ انگلیس مقابل کریستال پالاس بازی خواهند داشت و بعد از آن نوبت بازی برگشت با پی اس جی است. کوین دی بروینه در این فصل در 35 بازی خود هشت گل و شانزده پاس گل داشته است.

4125