کورتوا: حالا وقت غرزدن درباره غایبین نیست

کورتوا: حالا وقت غرزدن درباره غایبین نیست

پایگاه خبری فوتبالی – تیبو کورتوا پس از تساوی رئال مادرید اعلام کرده حالا وقت غر زدن و گلایه درباره غایبین این تیم نیست.

به گزارش فوتبالی، کورتوا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: قدرت تیم درشرایط سخت مشخص می‌شود. حالا فرصت مناسبی برای غر زدن درباره مصدومیت‌ها نیست و شما باید خودتان را نشان دهید. تمام بازیکنانی که در رئال مادرید حضور دارند برای یک دلیل اینجا هستند. بابت تساوی اندکی ناامید هستیم اما با این همه بازی کار آسانی نداریم. مقابل تیم ختافه قرار گرفتیم که برنده شدن در ورزشگاه‌شان آسان نیست. چمن آن‌ها بسیار خشک است و سخت است که در ان توپ به حرکت در بیاید. در نیمه اول یک فرصت برای حریف بود که توپ به تیرک خورد. نمی‌دانم که این مسئله تفاوت را رقم زد یا خیر.

دروازه‌بان سفیدپوشان در ادامه درباره شرایط فیزیکی و جسمانی رئال مادرید افزود: به هر کس بستگی دارد اما من احساس خودم را بیان می‌کنم. به طور مثال درباره لوکا مودریچ. فکر می‌کنم این تعداد بازی برای بازیکنی با این سن زیاد است و او به استراحت نیاز دارد اما او باز هم ۹۰ دقیقه بازی کرد. با این تعداد مصدومیت نمی‌توانید بیش از حد از سیستم چرخشی استفاده کنید و اندکی در محدویت قرار می‌گیرد اما خیلی به آن فکر نمی‌کنیم. باید به خوبی ریکاوری کنیم و استراحت. این تنها راه است.

1101