کناره گیری منچستریونایتد و چند تیم از اتحادیه اروپا؛ هواداران یونایتد: مخالفیم!

کناره گیری منچستریونایتد و چند تیم از اتحادیه اروپا؛ هواداران یونایتد: مخالفیم!

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد رسما از اتحادیه فوتبال اروپا  کناره‌گیری کرد و اد وودوارد هم از پست خود در یوفا استعفا داد تا به سوپرلیگ بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، از لحظه‌ای که خبر رسمی تشکیل سوپرلیگ اعلام شده هر لحظه اخبار جدیدی درباره  کناره‌گیری تیم‌ها از اتحادیه فوتبال شنیده می‌شود و جدیدترین خبر درباره جدایی منچستر از اتحادیه فوتبال اروپاست. پیشتر یوونتوس، میلان و اینتر از این اتحادیه کناره گرفتند و حالا منچستر یونایتد هم به جمع آن‌ها پیوسته است.

اد وودوارد در سال ۲۰۱۷ در اتحادیه فوتبال پست گرفته بود اما حالا از این پست استعفا داده تا در بین مقامات برگزار کننده سوپرلیگ پست بگیرد. منچستر یونایتد با تایید این اتفاق اعلام کرده جوئل گیزر، مالک این تیم هم در بین بانیان سوپرلیگ پست خواهد گرفت. نکته جالب اینجاست خود وودوارد در اکتبر سال گذشته گفته بود: نمی‌دانم اخبار سوپرلیگ از کجا می‌آيد!

سایت منچستراونینگ نیوز در این رابطه نوشته در این رابطه با هوادارن منچستر مشورت نشده و فرگوسن هم در رابطه با سوپرلیگ از قبل محکومیت خود را اعلام کرده است. مانند گری نویل که به شدت مخالف برگزاری این رقابت است. این سایت نوشته اعتماد هواداران منچستر با انتشار بیانیه‌ای حضور این تیم در سوپر لیگ را از دست رفتن اعتمادشان دانسته‌اند و مخالف این امر هستند.

همچنین دقایقی پیش اعلام شد آرسنال هم از اتحادیه اروپا استعفا داده و هر لحظه باید منتظر اخباری جدید در این زمینه بود.

1101