پرز: جایگاه فوتبال بهتر می‌شود/ آنیلی: به باشگاه‌های آماتور کمک می‌کنیم!

پرز: جایگاه فوتبال بهتر می‌شود/ آنیلی: به باشگاه‌های آماتور کمک می‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی – برگزاری سوپرلیگ اروپا رسما از سوی باشگاه‌هایی که در آن حضور دارند تایید شد. حالا همه منتظر واکنش بانیان برگزاری این رقابت هستند. در همین زمینه فلورنتینو پرز و آنیلی که ۲ نفر از اصلی‌ترین جریان این ایده هستند واکنش خود را با انتشار ۲ بیانیه اعلام کردند.

به گزارش فوتبالی، پرز در بیانیه‌ای که مارکا آن را منتشر کرده درباره سوپرلیگ گفته: ما به فوتبال در هر سطحی کمک می‌کنیم و آن را به بهترین جایگاه ممکن در دنیا می‌رسانیم. فوتبال تنها ورزش جهانی در دنیا با بیش از ۴ میلیارد هوادار است و مسئولیت ما به عنوان باشگاه‌های بزرگ پاسخ دادن به تمایل هواداران است.

آندرا آنیلی هم که نامش برای پست نایب رئيس سوپرلیگ مطرح شده در این رابطه گفته: ۱۲ باشگاه اصلی در سوپرلیگ میلیاردها هوادار در اروپا دارند و ۹۹ جام اروپایی برنده شدند. در این لحظات مهم که کنار هم جمع‌ شده‌ایم می‌توانیم رقابت‌های اروپا را متحول کنیم، بازی‌های مورد علاقه‌مان را برای بلند مدت پی‌ریزی کنیم، همبستگی را به طرزی قابل توجه افزایش دهیم و به هواداران و بازیکنان آماتور تیتر رسانه‌ها را اهدا کنیم که پاسخگوی نیاز و اشتیاق آن‌ها باشند در حالی که قرار است الگوهایی جذاب به آن ها ارائه شود.

1101