ختافه 0-0 رئال مادرید؛ لشکر خسته زیدان متوقف شد

ختافه 0-0 رئال مادرید؛ لشکر خسته زیدان متوقف شد

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و ختافه در ورزشگاه آلفونسو پرز به مصاف هم رفتند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در این بازی رئال مادرید در نیمه اول یک گل به ثمر رساند که البته با VAR مشخص شد که آفساید است. به نظر می‌رسد تنور رقابت بر سر صدر جدول در لالیگا همچنان داغ است و رئال و بارسا و اتلتیکو سه شانس اصلی هستند.

به گزارش فوتبالی، اکنون اتلتیکو مادرید فاصله‌ای سه امتیازی با رئال مادرید پیدا کرد و بارسا هم با وجود شکست در ال کلاسیکو اما این فرصت را دارد که به مقام دوم جدول بیاید و کار برای شاگردان زیدان سخت شود.

رئال مادرید سه بازی سخت مقابل لیورپول و بارسلونا داشت و شاگردان زیدان به شدت خسته شده بودند. افزون بر این هم رئال مادرید دچار مصدومیت های زیادی شده است که این نکته هم در بازی رئال مادرید بسیار تاثیر گذار بود و تقریبا ترکیب دوم رئال مادرید به میدان رفته بود.

باید دید که زیدان چه فکری به حال تیمش می‌کند چرا که با ادامه‌ی این وضعیت، رئال مادرید نمی‌تواند در لالیگا قهرمان شود و اکنون دیگر جایی برای از دست دادن امتیاز ندارد و محکوم به پیروزی در تمامی بازی های باقی مانده است.

1470